משאבות ביוב בכפר שמריהו

הרבה בעלי בתים פרטיים בכפר שמריהו, מבינים כי עליהם לנצל את מרתף ביתם, אם למטרת פינת עבודה, סטודיו לאמנות, או יחידת מגורים לבן או בת שנישאו. על מנת ליהנות מפינה כזאת, יש להתקין בה מערכות כמו אינסטלציה וביוב. בגלל שהמרתף או דירת הסטודיו בעלת כניסה נפרדת שהיא יחידה נפרדת מהבית, נמצאת מתחת לפני הקרקע, עשויות להיות בעיות מורכבות, אלא אם כן אתם חושבים להתקין משאבות ביוב בכפר שמריהו. בעלי מקצוע כגון חברות אינסטלציה, הן אלה שעשויות להתקין מכון ובאופן מקצועי את משאבות הביוב, כך שתוכלו ליהנות שנים ממרתף מושלם שמתפקד נכון וללא תקלות.

בעלי מקצוע וחברות אינסטלציה שניתן יהיה לסמוך עליהם בהתקנת משאבת ביוב

יש לבחור בקפידה בעלי מקצוע, המתמחים בהתקנת משאבות ביוב, כאלה שלא חוסכים בעלות של משאבת ביוב בכפר שמריהו מהסוג האיכותי ביותר, כזאת שאינה צריכה טיפול ותחזוקה תכופים. כדאי כי בנוסף, תבצעו סקר שוק, כך שיהיה לכם אומדן נכון לגבי העלות של משאבת הביוב והתקנתה. יש לבקש אחריות מחברת האינסטלציה, כך שתהיו שקטים שתמיד יהיה לכם לחאן לפנות אם לגבי תיקון או אם חלילה המשאבה לא תפעל נכון מאי אילו שהן סיבות.

משאבת ביוב שמסלקת את השפכים לביוב הראשי- סילוקית

מתקן הכולל משאבה הוא פתרון הולם למי שחושש כי הביוב יעלה על גדותיו, כשאר מדובר על מבנים הנמצאים במקומות נמוכים  שנמצאים אפילו מעט לפני קו הקרקע. גם השם "סילוקית" הינו נשם נפוץ, עבור משאבת ביוב בכפר שמריהו או בכל עיר או יישוב אחר בארץ. הסילוקית שהיא למעשה משאבת הביוב, דוחפת את השפכים והמים, לגובה של 5 מטרים או במרחק של כ-100 מטרים מתא הביוב הקרוב.

גם אם התקנתם במרתף מקלחון או אמבטיה, יש להגביה אותם בגובה של 18 ס"מ מעל הקרקע וזאת, בכדי שתהיה זרימת מים בשיפוע  אשר יגיעו לסילוקית, מה שימנע מים עומדים במקלחו או באמבטיה עצמה.אם משאבת ביוב  , מיועדת לשאיבה של מי גשם או מי קולחין, כדאי לבדוק היטב שישנה רשת באזור כניסת המים למשאבה, מה שימנע את חדירתם של גופים גדולים כגון נעלים או אבנים קטנות, מה שיסתום את משאבת הביוב ויהרוס אותה. אם החלטתם על  התקנת משאבת ביוב בכפר שמריהו, יש לוודא, כי ישנו מעבר חופשי מספיק למוצקים שיזרמו במשאבה.

דילוג לתוכן