משאבות מים בהרצלייה פיתוח

באזור המערבי של העיר הרצלייה, ישנה עיר נוספת הנקראת הרצלייה פיתוח הגובלת בים התיכון ממערב, ובכביש החוף ממזרח וגובלת אף בשכונת נוף ים מצפון. למרות שמדובר באחת השכונות היוקרתיות בארץ,  ישנם בתים וותיקים יותר, אשר סובלים מבעיית לחץ מים נמוך. רבים סבורים כי מדובר בצנרת שהתיישנה ויש להחליפה, אך לרוב הבעיה טמונה בכך שלא הותקנו משאבות מים בהרצלייה פיתוח ולכן הזרימה היא חלשה. לעומת זאת, ישנן משאבות מים שמבצעות אף פעולה הפוכה, כגון הקטנת לחץ המים, סוג אחר של משאבות, נועד לשאוב את מי הביוב ולנקז מי גשמים של הבניין או המבנה הפרטי כגון בית פרטי. סוג אחר של משאבות, נתבסס על מכל, מנגנון שאיבה ושעון המראה על מד הלחץ. משאבות מסוימות, פועלות על לחץ ואחרות, פועלות על בקרה אלקטרונית המוצמדת למשאבת המים.

מניעת הצפה באמצעות משאבות מים

בבתים פרטיים רבים בהרצלייה פיתוח, ישנו גם מרתף, אשר הבעיה הידועה במרתפים, הינה הצפה בימי החורף. במקרים שאין ניקוז, או שישנה בעיה בגלל המיקום של המרתף או האדמה, יש להתקין משאבות מים בהרצלייה פיתוח, כשר הפעולה שלהן היא לשאוב את מי הגשמים ולנקז אותם לביוב. חברות מסוימות, מתקינות את משאבת המים כאשר הן מחברות אותן לניקוז של הביוב. במשאבות אלה, ישנו מצוף, אשר פועל מיד כאשר ישנם מים, המשאבה פועלת על חשמל ויש לדאוג לתחזוקתה, כגון ניקיון החלקים בה או החלפת המסננים.

את תיקון משאבות המים יש לבצע אצל החברה שממנה רכשתם את משאבת המים, או אפילו אינסטלאטור, אשר מתקין אותה ויש לו אחריות עליה במידה והיא מתקלקלת. לרוב אינסטלאטור יחזיק בחלפים של משאבות מים בהרצלייה פיתוח ואף ידאג לתחזוקה כגון ניקוי והחלפת חלפים שונים של משאבת המים, כך שתוכל לעבוד ללא הפרעה או תקלה.

משאבות מים גם בחניונים או מבנים נמוכים אחרים

מקומות נמוכים מאוד שאליהם מתנקזים מי הגשמים ועשויים לגרם להצפה הם חניונים למיניהם. יש לדאוג להתקנה של משאבות מים, למשל חניון הנמצא בהרצלייה פיתוח שמיועד לאורחי מתחם כלשהו הנמצא בהרצלייה פיתוח. יש לדאוג להתקנת משאבות מים בהרצלייה פיתוח גם בחניונים, כך שלא יהיו נזקים או אי נעימות לבעלי הרכבים החונים בחניון.

דילוג לתוכן