תיקון משאבות מים

ישנה בעיית לחץ מים בהרבה דירות במיוחד כאשר מדובר על בנייני מגורים ישנים. אנשים מוצאים שזה מתסכל להגיע הביתה לאחר יום עבודה ארוך להיכנס למקלחת ולמצוא כי לחץ המים נמוך מדי. במקררה זה, יש לדאוג עבור תיקון משאבות מים, היות וזו הסיבה של לחץ נמוך. המשאבה למעשה, מאזנת נכון את לחץ המים ודוחסת אותם בבניין המגורים, תוך בקרה על לחץ אחיד. משאבות המים, פועלות באופן אוטומטי כאשר אנו פותחים את הברזים והפעולה של משאבות המים תיפסק מיד עם סגירת הברזים. מומלץ תמיד לרכוש משאבת מים מיצרן מוכר וידוע, כך שתימנעו תקלות ותיקונים מיותרים במשך השנים. יש לשים לב, כי כאשר אתם מתקינים משאבת מים, אתם גם מקבלים תעודת אחריות כך שהיא תכסה לכם את התיקון במידה והוא נגרם בזמן  תקופת האחריות.

ישנם אינסטלאטורים או חברות אינסטלציה, כאשר יש עדיין אחריות על משאבת המים, הם יעניקו לכם משאבת מים חילופית עד אשר הם יבצעו את תיקון משאבות מים ויחזירו אותן תקינות לבעליהן. הרבה יצרנים מעניקים שירות זה שהוא בהחלט חיוני.

מתי יש לבצע תיקון של משאבת מים?

יש לבצע את תיקון משאבת המים, כאשר היא מתבלה ומתקלקלת. ישנם בעלי מקצוע, אשר מתמחים בכל הקשור אל משאבות מים וכן, ניתן אף לשפץ אותם מאשר לרכוש משאבת מים חדשה אם עדיין ניתן להחליף בה חלפים מסוימים שהתבלו עם הזמן. יש להטיל את אחריות תיקון משאבות מים אצל החברה שממנה רכשתם את משאבות המים. יש לציין, כי האחריות על תיקון משאבת המים, תחול על וועד הבית בבנייני המגורים וכן וועד הבית, יהיה חייב לבדוק את תקינותן של המשאבות מעת לעת, על מנת שלא תהיינה בעיות או תקלות של לחץ מים נמוך מדי.

הסיבות לקלקולן של משאבות המים

יש לדעת, כי סתימה בצנרת המים, עשויה להיות אחת הבעיות הנפוצות של קלקול משאבות המים. גם הצפה או פיצוץ של צנרת המים, עשויים לגרום לקלקולן של משאבות המים. לא כדאי להזמין כל אחד שמבין באינסטלציה כמה דברים, כי אם מומים המתקינים ודואגים לתחזוקה או תיקון משאבות מים באופן שוטף, כאלה שיש להם ותק של שנים בתחום.

דילוג לתוכן